اطلاعات دوره
آموزش افزایش تمرکز و بهره‌وری
مسیر آموزشی

آموزش افزایش تمرکز و بهره‌وری

193,050 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 193,050 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:احمد نجفی0
  • زمان:4 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

چه مباحثی در دوره آموزش افزایش تمرکز و بهره‌وری خواهید آموخت؟ در دوره افزایش تمرکز و بهره‌وری نحوه کارکرد ذهن، کنترل توجه، افزایش تمرکز را خواهید آموخت. با تمرینات تمرکز که در پایان فصل‌ها است می‌توانید تمرکز خود را بهبود دهید. همچین در این دوره بر توسعه روابط و شغل با تمرکز، توسعه اراده، مدیریت فضای دیجیتال و نکات مهم پیرامون افزایش بهره‌وری تاکید و تدریس شده است. این دوره را در چهار فصل و در چهار هفته مشاهده خواهید کرد و علاوه بر ویدیوها یک جزوه تمرین خواهید داشت و تمرینات را مطابق آن انجام خواهید داد.   هدف از آموزش این دوره چیست؟ کنترل ذهن، افزایش تمرکز، توسعه اراده، افزایش بهره وری، زندگی بهتر.   پس از دوره چه مباحثی را کسب خواهید کرد؟ بعد از این دوره شما: به انسان بهتری تبدیل می­‌شوید چون یک مهارت جدید یاد می­‌گیرید. به توجه‌تان کنترل بیشتری خواهید داشت. به فرد متمرکزتری تبدیل می­‌شوید. روابط‌تان بهتر می­‌شود. اراده‌­تان توسعه می‌­یابد. بهره­وری و بازدهی کارهایتان حداقل دوبرابر بهتر می­‌شود.   شیوه تدریس این دوره چگونه است؟ این دوره به صورت اسلایدشو به همراه ویدیو تصویری مدرس است، برای این دوره زمان بسیاری گذاشته شده است و با بررسی منابع مختلف ایرانی و غیر ایرانی این دوره طراحی شده است. چیزی که این دوره را متمایز می­‌کند در قدم اول محتوای منسجم دوره است و در قدم دوم نوع ارائه و تمرینات دوره است که باعث ایجاد تغییر پایدار در شرکت‌کنندگان می­‌شود. این دوره به این شکل  نیست که شما با شرکت در آن به مرکز اطلاعات تبدیل شوید؛ بلکه نحوه ارائه و تمرینات آن طوری است که آموخته‌­هایتان را به عمل می­‌نشانید. هدف اصلی این دوره نتیجه‌­گیری شرکت‌کنندگان در این دوره است.  
دوره آموزش افزایش تمرکز و بهره‌وری دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط احمد نجفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 193,050 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش افزایش تمرکز و بهره‌وری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی