اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تعامل با افراد سرسخت
مسیر آموزشی

آموزش تعامل با افراد سرسخت

289,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 289,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :33 نظر4.2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:Chris Croft4.2
  • زمان:1 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در هر محل کار، احتمالاً متوجه خواهید شد که کار با برخی از همکاران دشوارتر از دیگران است. قبل از اینکه برای قضاوت عجله کنید، باید تعیین کنید که آیا و چگونه ممکن است در این موقعیت سهیم باشید؟ کاملاً ممکن است که مشکل از سمت شما باشد! اگر تشخیص داده‌اید که مشکل از شما نیست، پس این دوره می‌تواند به شما کمک کند. در این دوره، کریس کرافت روش‌هایی را برای شناخت ویژگی‌های برخی از رایج‌ترین انواع افراد سرسخت به اشتراک می‌گذارد و استراتژی‌هایی برای برخورد مؤثرتر با این افراد به شما ارائه می‌دهد. کریس تکنیک های عملی برای مقابله با انواع رفتارهای مختلف از جمله منفی گرایی، پرخاشگری، کودکانه بودن و خودخواهی ارائه می دهد. به علاوه، او توضیح می‌دهد که چگونه بر افکار منفی خود غلبه کنید و در مواجه با یک رئیس سرسخت بهترین‌ نتایج را بگیرید.   چگونه با افراد سرسخت مواجه شویم و رابطه خوبی داشته باشیم؟ همه ما افراد سرسختی در زندگی خود داریم و ارتباط با این افراد می‌تواند دشوار باشد. گاهی اوقات این افراد غریبه‌هایی در جامعه و محل کار هستند و گاهی اوقات آن‌ها از دوستان یا اعضای خانواده ما هستند. چون نحوه برخورد با افراد سرسخت چیزی نیست که همه بتوانند انجام دهند. با این وجود قابل یادگیری است؛ زیرا تعامل و نرم‌کردن افراد سرسخت تکنیک‌هایی دارد که همه می‌توانند یاد بگیرند. کسانی که همیشه شاکی هستند، افراد به شدت بدبین، انسان‌هایی که همه چیز را می‌دانند و کسانی که زود از کوره در می‌روند از جمله افرادی هستند که تعامل با آن‌ها مشکل است.   نکاتی برای تعامل با افراد سرسخت مشخص کنید چه چیزی تعامل با آن‌ها را دشوار می کند؟ افراد سرسخت انواع مختلفی دارند، بنابراین اولین قدم شما عیب یابی مشکل است. چه چیزی آن‌ها را سرسخت می کند؟ کسانی که همیشه شاکی هستند، افراد به شدت بدبین، بی‌ادب، مغرور، انسان‌هایی که همه چیز را می‌دانند و کسانی که زود از کوره در می‌روند از جمله افرادی هستند که تعامل با آن‌ها مشکل است. درک اینکه دقیقاً چه چیزی شما را آزار می‌دهد برای تعیین استراتژی و تصمیم‌گیری در مورد نحوه مدیریت موقعیت بسیار مهم است.   روی آنچه می‌توانید کنترل کنید، تمرکز کنید چیزهای زیادی در این دنیا وجود دارد که ما مطلقاً هیچ کنترلی روی آنها نداریم. در واقع، ما کنترلی بر اکثر چیزها نداریم. تلاش برای تغییر دیگران به گونه‌ای که انتظارات و خواسته‌های ما مطابقت داشته باشد معمولاً یک بازی بازنده است. بنابراین، واکنش‌ها و پاسخ‌های ما همان چیزی است که باید روی آن تمرکز کنیم.   در مورد موضوع ارتباط برقرار کنید سعی کنید با فردی که برای شما مشکل ایجاد می کند، گفتگوی سازنده داشته باشید. در حین انجام این کار، تمام تلاش خود را برای حفظ خونسردی خود انجام دهید. قبل از شروع گفتگو، مقاصد خود را تنظیم کنید. حرفه‌ای باشید و با احترام با آن‌ها رفتار کنید، اما اگر به شما بی‌احترامی کردند، از خودتان دفاع کنید. شما هیچ تعهدی برای تحمل بی احترامی ندارید.   مشکلات و مسائل را شخصی نکنید افراد ممکن است شرایط یا روز پراسترسی را پشت سر بگذارند یا اینکه واقعاً می‌توانند یک فرد سرسخت و ناخوشایند باشند. در هر صورت، به احتمال زیاد ربطی به شما ندارد. بنابراین، موضوع را شخصی تلقی نکنید.   دیدگاه خود را بیان کنید و به نظرات آن‌ها گوش دهید دیدگاه خود را واضح و آرام توضیح دهید. از متهم کردن و سرزنش کردن طرف مقابل خودداری کنید، زیرا این کار فقط باعث می‌شود که فرد مقابل حالت تدافعی بگیرد و گفتگوی شما با او از بین رود.
دوره آموزش تعامل با افراد سرسخت دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Chris Croft مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 289,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تعامل با افراد سرسخت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فرید

من به همه دوستان پیشنهادش می کنم ارزش چندین بار دیدن رو داره ‌لازمه هر چند وقت یک بار یا هر وقت احساس میکنید نیاز به یاد آوری دارید نگاهی به بهش های مورد نیاز بندازید در کل عالی بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی