اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش ef core یادگیری آسان مباحث پیشرفته entity framework
مسیر آموزشی

دوره آموزش ef core یادگیری آسان مباحث پیشرفته entity framework

136,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 136,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر5
  • آموزشگاه:دانشجویار3.9
  • مدرس:نازگل نصیری3.5
  • زمان:8 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Entity Framework Core یک ORM سطح بالا و جدیدترین تکنولوژی مایکروسافت برای ساخت لایه ی Data Access در برنامه ی cross-platform می باشد. در این دوره آموزشی سعی شده است تمامی موارد و تکنیک های Entity Framework core در قالب اپلیکیشن asp.net core 5 به شما عزیزان آموزش داده شود.
دوره دوره آموزش ef core یادگیری آسان مباحث پیشرفته entity framework دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط نازگل نصیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 136,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش ef core یادگیری آسان مباحث پیشرفته entity framework را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی