اطلاعات دوره
آموزش اندروید استودیو به همراه تحلیل پروژه واقعی با علیرضا احمدی
مسیر آموزشی

آموزش اندروید استودیو به همراه تحلیل پروژه واقعی با علیرضا احمدی

158,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 158,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر2.4
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:علیرضا احمدی4.2
  • زمان:8 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که مهمترین نرم افزاری که در برنامه نویسی اندروید با آن سر و کار خواهیم داشت، نرم افزار اندروید استودیو است. با اینکه IDE محبوب گوگل دارای قدرت های فراوان و ویژگی های زیادیست، کار کردن با آن کمی مشکل و سخت به نظر میرسد. پس آموزش اندروید استودیو میتواند یکی از پایه ای ترین آموزش های مورد نیاز برای ورود به برنامه نویسی اندروید باشد
دوره آموزش اندروید استودیو به همراه تحلیل پروژه واقعی با علیرضا احمدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علیرضا احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 158,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اندروید استودیو به همراه تحلیل پروژه واقعی با علیرضا احمدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

tahakhademi442

واقعا هم محتوا درون دوره خوب بود و هم استاد عالی آموزش می‌دادند.

علیرضا احمدی مدرس دوره

سلام و عرض ادب. نظر لطف شماست. موفق باشید

poorabbas2012

واقعا یک همچین محتوایی لازم بود ، خیلی ممنون

علیرضا احمدی مدرس دوره

موفق باشی عزیز

4001226178

سلام خسته نباشید. بعد از نصب اندروید استودیو همون طور که گفتید فیلتر شکن رو روشن کردم و وارد مرحله نصب sdk شدم ولی گزینه نصب رو نمیاره ( با اینکه تشخیص میده sdk ندارم ) مشکل چیه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی