اطلاعات دوره
آموزش سی شارپ (c#) ویندوز به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش سی شارپ (c#) ویندوز به زبان ساده

173,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 173,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر3.2
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:صادق پاسبان3.9
  • زمان:26 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در آموزش سی شارپ، شما می آموزید که سی شارپ(#C)، زبانی است که در بستر دات نت (.net) فعال است، مدل های عمومی، شی گرا، جز گرا و امری دارد و بر پایه ی الگوها فعال است. این زبان به دلیل رابط کاربری بسیار جذاب و ساده خود، به راحتی قابل یادگیری است و از همین سو زبانی است که به عنوان زبان آکادمیک دانشگاه ها قرار دارد. این موارد بخشی از دلایلی است که این زبان را به زبانی محبوب و پرکاربرد تبدیل کرده است. در دوره آموزش سی شارپ، با زبان سی شارپ آشنا می شوید. سی شارپ، زبان برنامه نویسی محبوب و پر کاربردی که بر مبنای الگوها و مدل های امری، عمومی، شی گرا و جز گرا در بستر دات نت (.net) فعالیت دارد، سی شارپ (#C) است. این زبان به دلیل رابط کاربری جذاب تر و سهولت یادگیری در دانشگاه های تدریس می شود. شما می توانید پکیج جامع آموزش صفر تا صد سی شارپ را مشاهده نمایید. ما در این دوره را در 7 فصل از صفر تا 100 برای شما تهیه کرده ایم . این آموزش برای افرادی که هیچ گونه دانشی از برنامه نویسی ندارند و می خواهند با تازگی زبان برنامه نویسی سی شارپ را شروع کنند، مناسب می باشد.   نگاه کلی به آنچه در آموزش سی شارپ می آموزید: در بخش اول، با نکاتی برای شروع برنامه نویسی و پیدا کردن پروژه آشنا می شوید. همچنین یک پروژه ساده ماشین حساب را با هم کار می کنیم. در بخش دوم، آموزش سی شارپ در قالب طراحی نرم افزار notepad ، چند کامپوننت ( ویکی پدیا ) و مفهوم جدید را مورد بررسی قرار می دهیم. در بخش سوم، از آموزش برنامه نویسی تجاری با سی شارپ در ابتدا چند نمونه پروژه کاربردی از مبحث فایل ها را کد نویسی می ک...
دوره آموزش سی شارپ (c#) ویندوز به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 26 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط صادق پاسبان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 173,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سی شارپ (c#) ویندوز به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C و C++ سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C و C++ در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی