اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آفیس جامع و رایگان ( Microsoft Office 2016 )
مسیر آموزشی

آموزش آفیس جامع و رایگان ( Microsoft Office 2016 )

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مجموعه آفیس یا مایکروسافت آفیس(MicrosoftOffice) تعدادی نرم افزار است که به واسطه ی آن ها می توان کارهای بسیاری انجام داد. آنچه در آموزش مایکروسافت آفیس 2016 خواهید دید: word: آشنایی و شروع به کار با نرم افزار Word منوی Home منوی Insert منوی Design (مربوط به تنظیمات جدول) منوی layout (مربوط به تنظیمات جدول) تنظیمات عکس تنظیمات Shape تنظیمات smart Art تنظیمات نمودار تنظیمات لینک تنظیمات سربرگ – پاصفحه – […]
دوره آموزش آفیس جامع و رایگان ( Microsoft Office 2016 ) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط سمیه محمودیانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آفیس جامع و رایگان ( Microsoft Office 2016 ) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی