اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش outlook 2019 – صفر تا صد مدیریت ایمیل‌ها با اوت لوک
مسیر آموزشی

آموزش outlook 2019 – صفر تا صد مدیریت ایمیل‌ها با اوت لوک

67,100 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 67,100 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش outlook اهمیت آموزش outlook که یکی از برنامه های مشهور آفیس میباشد دقیقا به اندازه اهمیت استفاده از ایمیل خواهد بود. چراکه با این نرم افزار میتوان ایمیل ها را مدیریت کرده و نظارت درستی بر روی آنها داشت. در این آموزش که زیر مجموعه آموزش آفیس 2019 میباشد قصد داریم تمامی بخش های این نرم افزار کاربردی را بررسی کنیم. شاید این نکته به نظرتان برسد که در گوگل […]
دوره آموزش outlook 2019 – صفر تا صد مدیریت ایمیل‌ها با اوت لوک دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره و 35 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط مهدیار طالبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 67,100 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش outlook 2019 – صفر تا صد مدیریت ایمیل‌ها با اوت لوک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی