اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور فلاتر – طراحی اپلیکیشن موبایل با Flutter – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور فلاتر – طراحی اپلیکیشن موبایل با Flutter – مقدماتی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فلاتر (Flutter) یک فریم‌ورک توسعه نرم‌افزار متن‌باز است که در سال ۲۰۱۷ برای اولین‌ بار توسط گوگل معرفی شد. برای توسعه در فلاتر از زبان دارت (Dart) استفاده می‌شود که دارای قابلیت‌های منحصر‌به‌‌فردی نظیر Just in Time Compilation یا کامپایل درجا است که زمان اجرای برنامه را بهبود می‌بخشد. با استفاده از این آموزش، قادر خواهید بود برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS برنامه‌های کاربردی بنویسید. بسترهای درآمدزایی از اپلیکیشن نیز یکی از مواردی است که در این آموزش به آن پرداخته‌ شده است. بنابراین، اگر تاکنون تجربه برنامه‌نویسی نداشته‌‌اید، نگران نباشید، زیرا در این آموزش تمام موارد لازم از ابتدا گفته‌ شده است و در نهایت، با به انتها رساندن آموزش می‌توانید به صورت اصولی، در مسیر درست پیشرفت و بازار کار این حیطه قدم بردارید.
دوره آموزش پروژه محور فلاتر – طراحی اپلیکیشن موبایل با Flutter – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین نوری کادیجانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور فلاتر – طراحی اپلیکیشن موبایل با Flutter – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

هادی

عالی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی