اطلاعات دوره
آموزش فرایندکاوی با نرم افزار دیسکو Disco
مسیر آموزشی

آموزش فرایندکاوی با نرم افزار دیسکو Disco

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:نیلوفر شکیب5
  • زمان:2 ساعت و 51 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فرایندکاوی یک تکنولوژی نسبتاً نوظهور محسوب می‌شود که به‌عنوان ابزاری جهت قدرتمند کردن چرخه مدیریت فرایندهای کسب‌‌ و‌ کار به‌ کار می‌رود. در این آموزش، مفاهیم فرایندکاوی در محیط نرم‌افزار Disco به‌صورت عملیاتی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. سعی بر آن است تا کلیه موارد کاربرد فرایندکاوی، در قالب نرم افزار Disco مرور شود تا بتواند مفاهیم تئوری را به کاربردی تبدیل کند. در این فرادرس، پس از آشنایی اولیه با نرم‌ افزار دیسکو، نحوه بارگذاری فایل ایونت لاگ (Event Log) در نرم‌افزار معرفی می‌شود و سپس صفحات اصلی نرم‌افزار شامل Map, Statistics و Cases به‌همراه امکانات موجود در هر صفحه، به‌تفصیل مورد بررسی قرار می‌گیرد و کاربرد هریک بیان خواهد شد.
دوره آموزش فرایندکاوی با نرم افزار دیسکو Disco دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نیلوفر شکیب مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فرایندکاوی با نرم افزار دیسکو Disco را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهرا

استاد نسبت به سنشون واقعا عالی بودن به اندازه استادی بودن که 30 سال تجربه دارن. عالی عالی.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی