اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور اندروید – ساخت اپلیکیشن اشتراک ویدئو با API اختصاصی
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور اندروید – ساخت اپلیکیشن اشتراک ویدئو با API اختصاصی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدیه رهبر0
  • زمان:4 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از دغدغه‌های فردی که وارد عرصه برنامه‌نویسی می‌شود، منبع مناسب برای یادگیری است. در این فرادرس، با یک پروژه، اکثر مفاهیم اصلی برنامه نویسی اندروید را بیان کرده و گام به گام پیش می‌رویم. در این آموزش، خواهیم آموخت که برنامه‌نویسی فقط کپی کردن یا نوشتن کد نیست، بلکه باید کد را درک کرد و فهمید. اگر در شروع برنامه‌نویسی اندروید و یادگیری آن دچار سردرگمی شده‌اید و یا برای پیشرفت کاری نیاز به ساخت صفر تا صد یک اپلیکیشن کاربری دارید، یادگیری این آموزش به شما پیشنهاد می‌شود. در پایان این فرادرس، قادر به استفاده از API، نحوه ارتباط با اینترنت، آشنایی با متریال دیزاین و نکات اصلی آن و... خواهید بود.
دوره آموزش پروژه محور اندروید – ساخت اپلیکیشن اشتراک ویدئو با API اختصاصی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدیه رهبر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور اندروید – ساخت اپلیکیشن اشتراک ویدئو با API اختصاصی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی