اطلاعات دوره
آموزش ادوبی دایمنشن – ایجاد تصاویر سه بعدی محصولات و تبلیغات با Adobe Dimension
مسیر آموزشی

آموزش ادوبی دایمنشن – ایجاد تصاویر سه بعدی محصولات و تبلیغات با Adobe Dimension

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد نسیمی فر4.5
  • زمان:1 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Adobe Dimension یک نرم افزار ساده اما حرفه ای برای ایجاد کامپوزیت های دو بعدی و سه بعدی است که برای یادگیری آن فقط چند ساعت وقت نیاز دارید. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید در ساده ترین حالت ممکن از المان های 3 بعدی در تصاویر 2 بعدی خود استفاده کنید و به آسانی می توانید تصاویر Photorealistic ایجاد کنید که می تواند در زمینه های مختلف، کاربردی باشد. به عنوان مثال می توان در صنعت هایی مانند: ساعت، جواهر، لباس و … برای رندر گرفتن از محصول نهایی از این نرم افزار استفاده کرد، همچنین اگر یک عکاس هستید می توانید با استفاده از Dimension المان های 3 بعدی را به شکلی طبیعی و واقع گرایانه به تصاویر خود اضافه کنید تا تاثیر گذاری و جذابیت آن ها را بالاتر ببرید.
دوره آموزش ادوبی دایمنشن – ایجاد تصاویر سه بعدی محصولات و تبلیغات با Adobe Dimension دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد نسیمی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ادوبی دایمنشن – ایجاد تصاویر سه بعدی محصولات و تبلیغات با Adobe Dimension را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

خود مبحث مبحث راحتیه ولی کمک من خیلی بود. ازش استفاده کردم.

محسن

متوسط بود، به صورت تئوری خوب بود ولی به صورت عملی نمیشد انجام داد.

میهمان

اگر اون فهرست سرفصل ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است: رو کامل مشاهده کنید میبینید که نوشته ایمپورت مدل خای سه بعدی ییعنی هر فرمت 3D رو پشتیبانی میکند.

مارال

سلام چه فایل هایی رو میشه واردش کرد؟ به جز پسوند obj رو ساپورت نمیکنه؟

احمد

سلام حال شما خوبه میگم موادی که تو 3d max استفاده میشه رو هم شه وارد این برنامه کرد ؟ و دوم اینکه میشه باهاش شکل های سه بعدی طراحی کرد یا فقط میشه اونارو واردش کنی و استفاده کنی ؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی