اطلاعات دوره
آموزش ساخت رزومه اینفوگرافیک با پاورپوینت PowerPoint
مسیر آموزشی

آموزش ساخت رزومه اینفوگرافیک با پاورپوینت PowerPoint

369,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 369,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:نجمه رحیمی4.9
  • زمان:3 ساعت و 51 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از مزیت‌های طراحی رزومه اینفوگرافیک این است که به کارفرما اجازه می‌دهد تا داده‌ها و اطلاعات مهم‌تر را با سرعت بسیار بالاتری مطالعه کند. به همین دلیل رزومه اینفوگرافیک اثربخشی بالاتری نسبت به رزومه معمولی دارد و می‌تواند توجه مخاطب را بیشتر به خود جلب کند. از مزیت‌های نرم‌افزار پاورپوینت می‌توان به کاربری ساده، ویرایش آسان، ایجاد انیمیشن و طراحی روزمه اینفوگرافیک متحرک اشاره کرد. شما می‌توانید رزومه اینفوگرافیک طراحی شده در نرم‌افزار پاورپوینت را به صورت فایل PDF ذخیره کرده و در صورت تمایل آن را با کیفیت بسیار بالا چاپ نمایید، همچنین می‌توانید با استفاده از انیمیشن‌ها، ترنزیشن‌ها و درج فایل صوتی بر روی رزومه اینفوگرافیک، آن را به صورت فایل ویدئویی ذخیره کرده و در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها منتشر کنید.
دوره آموزش ساخت رزومه اینفوگرافیک با پاورپوینت PowerPoint دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نجمه رحیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 369,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت رزومه اینفوگرافیک با پاورپوینت PowerPoint را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ساجده

هیچ چیز کم نداشت بسیار عالی.

مصطفی

همه چی این آموزش خوب بود. تایمش نسبت به محتوایی که ارائه کردند هم مناسب بود. خلاصه و البته مفید.

علی

کامل ندیدم چون واقعا ویدئوهای اول رو که دیدم برام کامل و جامع بود.

کسری

بهترین آموزشی بود. که از فرادرس تهیه کردم.

امیرحسین

با سلام و احترام، این آموزش یکی از آموزش های بسیار کاربردی هستش که میتونید برای ساخت رزومه خودتون ازش استفاده کنید و نسبت به سایر دوره ها مزیت هایی داره که عبارتند از: 1- استفاده از نرم افزار پاورپوینت برای رزومه ها که نرم افزار بسیار ساده و user-friendly هستش و از طرف دیگه نیازی نداره تا شما وقت زیادی رو صرف یادگیری نرم افزارهای دیگه مثل فتوشاپ کنید. 2- امکان هایپرلینک کردن توضیحات به بخش های خاصی از رزومه 3- امکان ایجاد هر گونه رزومه دلخواه، که متفاوت از انواع template های آماده، هستش که وب سایت های مختلف به صورت رایگان و یا پولی برای ساخت رزومه در اختیار شما قرار میدن. البته در نهایت باید به این موضوع اشاره کنم که در حال حاضر، استفاده از رزومه های چند صفحه ای چندان رایج نیست و حتی کارفرمایان نیز تمامی صفحات رزومه شما رو مطالعه نخواهند کرد به همین دلیل سعی کنید تا حد امکان تمامی رزومه خودتون رو به صورت اینفوگرافیک داخل یک صفحه طراحی کنید ولی اگر مجبور به طراحی رزومه به صورت چند صفحه ای شدین حتماً اصلی ترین مشخصه های خودتون رو در صفحه اول ذکر کنید. با تشکر از مهندس رحیمی و تیم فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی