اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی نرم افزار HeuristicLab برای توسعه مدل های ریاضی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی نرم افزار HeuristicLab برای توسعه مدل های ریاضی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امیرحسین حقیقت0
  • زمان:1 ساعت و 24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در بسیاری از تحقیقات و مطالعاتی که در انواع زمینه‌های علمی ‌و با هدف مدل‌سازی انواع پدیده‌ها صورت می‌گیرد، نیاز است که از ابزارهایی قدرتمندی نظیر شبکه‌های عصبی مصنوعی، برنامه‌نویسی ژنتیک و... استفاده شود. نرم‌افزار HeuristicLab این امکان را برای محققین فراهم می‌آورد تا با ایجاد محیطی ساده و کارآمد، علاوه بر توسعه مدل‌های رگرسیونی تک یا چند متغیره خطی یا غیرخطی به تحلیل نتایج و ترسیم انواع نمودارها بپردازند. در فرادرس پیش رو قصد داریم تا در طی یک آموزش کوتاه و رایگان، به آشنایی کلی با نرم‌افزار HeuristicLab پرداخته و از میان قابلیت‌های مختلف نرم‌افزار در زمینه‌های مختلف طبقه‌بندی، مدل‌سازی رگرسیونی و... با فرایند کلی توسعه مدل‌های ریاضی برای یک مساله رگرسیونی غیرخطی آشنا شوند.
دوره آموزش مقدماتی نرم افزار HeuristicLab برای توسعه مدل های ریاضی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرحسین حقیقت مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی نرم افزار HeuristicLab برای توسعه مدل های ریاضی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی