اطلاعات دوره
آموزش چیف آرشیتکت Chief Architect برای طراحی دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان
مسیر آموزشی

آموزش چیف آرشیتکت Chief Architect برای طراحی دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان

779,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 779,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیررضا نیک خواه4.5
  • زمان:6 ساعت و 2 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم‌افزار Chief Architect را می‌توان به عنوان یک نرم‌افزار کاربردی در حوزه ساختمان و موارد ذکر شده، معرفی کرد. هدف از این فرادرس این است که با توجه به قدرت نرم‌افزار Chief Architect، البته پیچیدگی‌های آن و در عین حال، در اختیار داشتن یک محیط کاربرپسند و گرافیکی، آنچه برای شروع به کار و یادگیری لازم است، در اختیار شما قرار دهیم. باید بدانید که در کدام حوزه از ساختمان، تمایل به ادامه یادگیری دارید که در گام‌های بعدی، روی همان مسیر متمرکز شوید و حرکت کنید. از دیگر موارد پراهمیت در زمینه یادگیری این نرم‌افزار، می‌توان به این موضوع اشاره کرد که با سرمایه و تجهیزاتی اندک، می‌توانید پروژه‌های زیبا، خلاقانه و چشم‌گیری را ارائه کنید که در سراسر دنیا، قابل قبول باشند.
دوره آموزش چیف آرشیتکت Chief Architect برای طراحی دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 779,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش چیف آرشیتکت Chief Architect برای طراحی دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

من هر چی نیاز داشتم رو تونستم از فرادرس تهیه کنم و میتونم بگم مدرس بسیار مسلط بودند و من به همه این آموزش رو معرفی کردم.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی