اطلاعات دوره
آموزش ایستایی (استاتیک) – مرور و حل تست کنکور ارشد
مسیر آموزشی

آموزش ایستایی (استاتیک) – مرور و حل تست کنکور ارشد

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:صائمه هادی زاده0
  • زمان:1 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس ایستایی یا همان استاتیک (Static) از دروس دوره کارشناسی مهندسی معماری است که در ۲ واحد نظری ارائه می‌شود. در معماری درست و اصولی، بحث فن ساختمان و سازه بسیار حائز اهمیت است. یادگیری این مباحث می‌تواند به معماران کمک کند تا طرح‌های بهتر و درست‌تری ارائه دهند. این آموزش در پنج فصل ارائه شده است. نحوه آموزش به‌گونه‌ای است که در هر درس ابتدا درسنامه آن ارائه و آموزش داده می‌شود. در هر درسنامه، متناسب با موضوع درس، از ترسیمات فانتزی و دیاگرام‌ها استفاده شده است تا فهم مطلب برای دانشجو آسان باشد. سپس، نمونه سوالات و تست‌های متعلق به آن درس‌ها، از کنکور‌های سال‌های گذشته یا به‌صورت تالیفی ارائه شده است. درس‌ها، به‌‌ترتیب، شامل موضوع و جایگاه علم ایستایی، کمیت‌ها، بردار‌ها، نیروها، سازه‌ها، تیر، خرپا، قاب، خواص هندسی سطوح و تنش کرنش است.
دوره آموزش ایستایی (استاتیک) – مرور و حل تست کنکور ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط صائمه هادی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایستایی (استاتیک) – مرور و حل تست کنکور ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی