اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور مبانی مدل سازی اسکلت های فلزی در کتیا (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور مبانی مدل سازی اسکلت های فلزی در کتیا (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس موضوع مبانی مدل‌سازی اسکلت‌‌های فلزی در کتیا مورد بررسی قرار گرفته است که شامل مباحثی همچون: اتصالات سازه‌های اسکلت فلزی، اتصالات پای ستون، اتصالات ستون به ستون (امتداد ستون‌ها)، اتصالات تیر به ستون، اتصال ساده (مفصلی)، اتصال ساده ممتد (خورجینی)، اتصال ساده غیر ممتد، اتصال تیر به ستون با نبشی نشیمن، اتصال تیر به ستون با نبشی نشیمن تقویت‌شده، اتصال تیر به ستون با نبشی جان، اتصال نیمه‌صلب، اتصال صلب (گیردار)، اتصالات تیر به تیر و... می‌شود.
دوره آموزش پروژه محور مبانی مدل سازی اسکلت های فلزی در کتیا (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نبی الله پلنگ سوار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور مبانی مدل سازی اسکلت های فلزی در کتیا (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی