اطلاعات دوره
آموزش انتشار مقاله‌ برای مجلات بین‌ المللی ISI
مسیر آموزشی

آموزش انتشار مقاله‌ برای مجلات بین‌ المللی ISI

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی دادخواه3
  • زمان:5 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش، به شیوه‌ای کاربردی و عملی، صفر تا صد مقاله‌نویسی و انتشار مقالات در مجلات معتبر جهانی به ویژه مجلات ISI شرح داده خواهد شد. محتوای این آموزش به گونه‌ای تدوین شده است که علاوه بر اینکه پاسخگوی کسانی باشد که هیچ‌گونه آشنایی با فرایند مقاله‌نویسی ندارند، بتواند نیاز کسانی را برطرف کند که تا حدی در این زمینه تبحر کسب ‌کرده‌اند و نیاز به کسب مهارت و دانش بیشتر دارند. نکته منحصر به فرد این آموزش آگاهی‌بخشی به محققان در مورد مجلات نامعتبر، طریقه تشخیص آن‌ها بدون اتکا به لیست سیاه و همچنین آگاهی‌بخشی به محققان در مورد کلاه‌برداری‌های موجود در این زمینه است.
دوره آموزش انتشار مقاله‌ برای مجلات بین‌ المللی ISI دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی دادخواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انتشار مقاله‌ برای مجلات بین‌ المللی ISI را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

عرض سلام و ادب خدمت استاد دادخواه و همه فرادرسیای عزیز باید عرض کنم که آموزش خوب نیست؛ بلکه عااااااااااااالیه. یعنی اگر میخواین وارد دنیای مقالات بشین (نگارششون، انتخاب و تشخیص ژورنال ها، و...) این آموزش از نون شب هم واجب تره. منتها و منتها، ی اشکالی که داره اینه که در برخی مقاطع آموزش صدای استاد گرامی خیلی خیلی ضعیف میشه. جدای از این اشکال پیشنهاد میکنم حتما و حتما تهیه‌ش کنین؛ کلی استفاده خواهید کرد. ان شاالله

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی