اطلاعات دوره
آموزش حقوق اداری ایران – جامع و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش حقوق اداری ایران – جامع و کاربردی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس، نظام اداری ایران و مناصب و همچنین شرایط استخدامی مطابق با قوانین کشوری مورد بررسی قرار می‌گیرد و تقسیمات کشوری و نظام اداری از دیگر مفاهیم مورد بحث خواهند بود. در این آموزش، یاد می‌گیریم که مستخدم چه کسی است، قانون استخدام‌های کشوری و لشکری در ایران به چه صورت است و چگونه باید وارد خدمات دولتی شویم. همچنین، مسئله‌های عمومی استخدام را بررسی خواهیم کرد، به شغل‌ها، گروه‌ها و رسته‌ها خواهیم پرداخت و انواع استخدام‌ها و زیرمجموعه‌های آن‌ها را بررسی می‌کنیم. در ادامه، به مبحث بازنشستگی می‌پردازیم و مزایای مالی و غیرمالی مستخدمان را بررسی می‌کنیم. در نهایت نیز به مباحثی مانند خرید خدمت، استخدام‌های پیمانی و... می‌پردازیم. 
دوره آموزش حقوق اداری ایران – جامع و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط خدیجه کارگر اسفندابادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حقوق اداری ایران – جامع و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یاسمن

ممنون از شما بی صبرانه منتظر هستم

یاسمن

سلام. چه آموزش کاملی ممنون از شما. لطفا زودتر منتشر کنید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی