اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور نرم افزار موهو – ساخت انیمیشن دو بعدی در Moho
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور نرم افزار موهو – ساخت انیمیشن دو بعدی در Moho

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فربد علی خانی4.6
  • زمان:8 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

از انیمیشن‌های دوبعدی معروف ایران می‌توانیم به مجموعه انیمیشن‌های دیرین‌ دیرین و شکرستان اشاره کنیم که البته در این بین شاید خود شما متوجه گستردگی انیمیشن‌های این سبک در شبکه‌های اجتماعی تبلیغات و موشن گرافیک‌ها (Motion Graphic) شده باشید که این موضوع ما را مجاب کرد یک آموزش پروژه‌محور در این باره ارائه دهیم و در این فرادرس نیز ما سعی داریم با جدیدترین تکنولوژی‌های روز، یکی از انیمیشن‌های پرطرفدار ایرانی را بازسازی کنیم. در این آموزش ما یاد می‌گیریم چطور یک پروژه 0 تا 100 انیمیشن را پیاده‌سازی کنیم.
دوره آموزش پروژه محور نرم افزار موهو – ساخت انیمیشن دو بعدی در Moho دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فربد علی خانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور نرم افزار موهو – ساخت انیمیشن دو بعدی در Moho را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیرپرهام

عالی

محدثه السادات

سلام خوب بود ، بعضی قسمت ها رو سریع یاد میدادن و رد میکردن مثل bind point. و به نظرم مراحل ساخت انیمیشن یک سکانس رو یاد میدادن کافی بود و نیازی نبود هر پنج سکانس رو اینجا یاد بدن ، به جاش یک سری چیز های دیگه رو آموزش میدادن.

علی

سلام. خوب بود. می تونست بهتر هم باشه، ولی در کل برای افرادی که می خوان شروع کنن مناسبه.

روح الله

عالی بود. ممنون از مدرس.

Ahoura

مدرس روی مطالب تسلط دارن و با بیان بسیار خوبشون تونستن مطالب دقیق و واضح توضیح بدند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی