اطلاعات دوره
آموزش روتوش عکس پرتره در فتوشاپ با پلاگین Perfectly Clear
مسیر آموزشی

آموزش روتوش عکس پرتره در فتوشاپ با پلاگین Perfectly Clear

269,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 269,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی درویشی4.8
  • زمان:1 ساعت و 36 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Athentech Perfectly Clear یک پلاگین قدرتمند فتوشاپ (Adobe Photoshop) برای ویرایشگرها و عکاسان است که به شما این امکان این را می‌دهد که به دور از پیچیدگی‌های روتوش و ادیت به صورت اتوماتیک توسط هوش مصنوعی تصاویر خود را با استفاده از این پلاگین بهبود ببخشید. ویرایش تصاویر و پرتره در عکاسی یک ضرورت است، با وجود گوشی‌های هوشمند هر یک از کاربران غیرمتخصص نیازمند ویرایش تصاویر و عکس‌های خود هستند و تمایلی به یادگیری نرم‌افزارهای پیچیده ویرایش تصویر ندارند و قصد دارند تا توسط سیستم هوش مصنوعی عکس‌های خود را بهبود دهند. در این آموزش یاد خواهیم گرفت که توسط پلاگین Perfectly Clear به کمک هوش مصنوعی، چگونه عکس‌های خود را به دور از پیچیدگی‌های ویرایش تصویر، بهبود ببخشیم.
دوره آموزش روتوش عکس پرتره در فتوشاپ با پلاگین Perfectly Clear دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی درویشی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 269,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روتوش عکس پرتره در فتوشاپ با پلاگین Perfectly Clear را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی