اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور پریمیر – ساخت موشن گرافیک – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور پریمیر – ساخت موشن گرافیک – مقدماتی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برای قدم گذاشتن در عرصه تولید محتوای دیجیتال باید بدانیم که مهم‌ترین گزینه برای شروع، یادگیری و ساخت محتواهای جذاب، تحت عنوان موشن گرافیک است، چرا که با آمدن آن به دنیای تبلیغات دیجیتال، محتواها برای مخاطبان آن‌ها، صریح‌تر و کاربردی‌تر شده است و با شماتیک بصری-هنری بهتری در ذهن بیننده نقش می‌بنند. در این آموزش که مقدمه‌ای برای شروع کار در دنیای حرفه‌ای تولید محتوای دیجیتال است، یاد خواهیم گرفت تا علاوه بر یک تدوین اصولی بتوانیم با الگوها و نمونه‌هایی از تولید موشن گرافیک با نرم‌افزار پریمیر آشنا شویم.
دوره آموزش پروژه محور پریمیر – ساخت موشن گرافیک – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد معین درزی سندیانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور پریمیر – ساخت موشن گرافیک – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سمانه

یکی از مهم ترین بخش هایی که برای یادگیری در ساخت موشن گرافیک در پریمیر برای من قابل توجه بود، انیمیت و استاندارد کی فریم گذاری در پنل افکت کنترل است که مدرس در این دوره این بخش را به خوبی آموزش داده و برای من فراگیری این دوره با بیان مطالب مدرس به بهترین شیوه صورت گرفت. ممنونم از فرادرس برای این آموزش خوب و کاربردی.

محمد امین

دوره خوبی بود، من چون یادگیری طراحی کانسپت در موشن گرافیک برام مهم بود در این آموزش به خوبی یاد گرفتم. ممنونم از فرادرس و مدرس

علی

من خیلی از فرادرس آموزش تهیه کردم و واقعا فرادرس داره به مردمش خدمت می کنه؛ فقط این آموزش یه مسئله کوچیکی داشت اونم این بود که در خصوص موشن چیز خاصی رو نگفته و این قسمت تو پیش نمایش ها هم خیلی قابل تشخیص نبود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی