اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی ادوبی ایکس دی – طراحی رابط کاربری با Adobe XD
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی ادوبی ایکس دی – طراحی رابط کاربری با Adobe XD

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امین صلاحی4.8
  • زمان:1 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

طراحی رابط کاربری را می‌توان مهم‌ترین بخش یک محصول، اپلیکیشن (Application) یا وب‌سایت دانست. Adobe XD که یکی از جدیدترین محصولات شرکت Adobe محسوب می‌شود، به خوبی توانسته است مفهوم طراحی رابط کاربری را به ما نشان دهد. در این آموزش قصد داریم با ایجاد بستر مناسب جهت ارائه هر چه بهتر ایده‌های گرافیکی در حوزه اپلیکیشن و دریافت بازخورد مناسب جهت بهبود عملکرد با صرف هزینه و وقت کمتر، به نتیجه دلخواه برسیم.
دوره آموزش مقدماتی ادوبی ایکس دی – طراحی رابط کاربری با Adobe XD دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امین صلاحی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی ادوبی ایکس دی – طراحی رابط کاربری با Adobe XD را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های UI و UX سراسر اینترنت را در صفحه UI و UX در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

شایان

عالی

یونس

عالی

شایان

یک بخش دیدم کامل بود. مدرس مسلط بودند. و خیلی راضی بودم.

صبا

سلام. برای آشنایی آموزش کارآمد و خوبی بود. سپاس از گردآورنده و موفق باشید.

نفیسه

واقعا خیلی مفید و مختصر و کاربردی بود خیلی ممنون از استاد صلاحی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی