اطلاعات دوره
آموزش ساخت جعبه های پارچه ای و باکس دست ساز
مسیر آموزشی

آموزش ساخت جعبه های پارچه ای و باکس دست ساز

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:آزاده سهم الدینی4.9
  • زمان:4 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، با نحوه ساخت جعبه های پارچه ای آشنا می‌شویم و با استفاده از هنر و خلاقیت خود، این وسیله کاربردی را می‌سازیم و اثری منحصر به‌ فرد خلق می‌کنیم. جعبه های پارچه ای که در این آموزش خواهیم ساخت، شیک، بادوام و بسیار کاربردی هستند، زیرا کیفیت بالای مواد به کار رفته در این جعبه‌ها، به‌اندازه‌ای بالا است که تا سال‌ها به همان شکل اولیه ماندگار می‌ماند. هر کدام از جعبه‌ها به فراخور شکل و اندازه، برای هدیه دادن، نگهداری اکسسوری و زیورآلات، جای شکلات، جای نخ و سوزن، جای دستمال، جای زباله‌های خشک، جای عینک و... کاربرد دارند.
دوره آموزش ساخت جعبه های پارچه ای و باکس دست ساز دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آزاده سهم الدینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت جعبه های پارچه ای و باکس دست ساز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سارا

من از طریق اینستاگرام با این دوره آشنا شدم و تا اینجایی که دیدم از نحوه ی توضیحِ شمرده و واضح مدرس و سرعت ویدئوها خیلی لذت بردم. مطمئنم در ادامه هم مثل سایر دوره هایی که ازتون خریداری کردم بسیار کاربردی خواهد بود.

شریفه

با سلام و تحییت فراوان بابت آموزش ساخت جعبه های پارچه ای کمال تشکر و قدردانی را دارم.آموزشی کامل جامع و بسیار کاربردی که به همه جزییات بخوبی پرداختن، لحن مدرس ،وضوح تصویر ، فیلم و صدا در مجموع همه ی مواردی که بایستی یک آموزش خوب برخوردار باشد به درستی رعایت شده بود واز کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. من هم اکنون در حال ساخت جعبه هستم .امیدوارم بازهم این مدرس عزیز آموزش‌ هنر داشته باشن چون بسیار از آموزش ایشان لذت بردم و راضی هستم‌. قطعا به دوستانم معرفی خواهم کرد.مانا باشید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی