اطلاعات دوره
آموزش طراحی و ساخت زیورآلات دست ساز - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش طراحی و ساخت زیورآلات دست ساز - مقدماتی

340,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 340,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش طراحی و ساخت زیورآلات قصد داریم تمام مراحل ایده پردازی تا ساخت زیورآلات دست ساز را بصورت ویدیویی و با کمترن هزینه در خانه آموزش دهیم. آموزش ساخت زیورآلات از موضوعاتی است که برای سازنده آن حس فوق العاده خوبی به همراه دارد و خاصیت درمانی آن (ساخت زیورآلات) نیز اثبات شده است. علاوه بر آن با ابزار در دسترس و قیمت بسیار مناسب و در منزل می توان شروع به ساختن محصولاتی کرد که در نهایت به فروش برسد و یا برای استفاده شخصی یا هدیه به دیگران دنیای بی کرانی از ساخت زیورآلات خلاقانه را پیش روی شما می گذارد که یک عمر برای شما منفعت ایجاد می کند. آموزش ساخت زیورآلات با مواد و متریال های مختلف در اینترنت در دسترس است. حدود 70 درصد افرادی که از این آموزش ها استفاده می کنند با آزمون و خطا و پراکنده کاری زمان زیادی را صرف می کنند اما نتیجه ی دلخواهی نمی گیرند و در بهترین حالت کپی کار خوبی خواهند بود که به جز چند مدل محدود برای مدل های متفاوت مدام به سوالاتی برمیخورند که بدون جواب خواهند ماند. اگر نتیجه ی نهایی صد در صد برای شما اهمیت ندارد از این روش استفاده کنید. اما اگر جدی هستید و مایلید نتیجه ی تجربیات یک مدرس را که سال ها در این زمینه کار کرده بصورت مختصر و مفید دریافت کنید این دوره برای شماست.
دوره آموزش طراحی و ساخت زیورآلات دست ساز - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط زهرا عالی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 340,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی و ساخت زیورآلات دست ساز - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی