اطلاعات دوره
آموزش فتوشاپ – ترمیم و افزایش کیفیت عکس های قدیمی
مسیر آموزشی

آموزش فتوشاپ – ترمیم و افزایش کیفیت عکس های قدیمی

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.3/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حامد روشن قیاس4.2
  • زمان:1 ساعت و 26 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش نه تنها سعی شده است به صورت خلاصه و مفید روش ترمیم عکس‌های قدیمی نشان داده شود، بلکه تا حد امکان سعی شده مطالب ساده بیان شود تا مخاطبین مبتدی نیز بتوانند به راحتی از این آموزش استفاده کنند. از طرفی نکاتی جالب، کاربردی و شگفت‌انگیز مانند حذف سوژه در یک عکس پرجزئیات نیز مازاد بر محتوی، آموزش داده خواهد شد. در این آموزش، قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه با یک رویکرد گام‌ به‌ گام، عکس‌های قدیمی را در فتوشاپ بازسازی کنید. این فرادرس به مخاطبان کمک می‌کند که تا علاوه بر اینکه بتوانند عکس‌هایی را که به‌لحاظ فیزیکی، قابل ترمیم نیستند،‌به‌صورت دیجیتالی ترمیم کنند، بتوانند کیفیت آن‌ها را نیز بهبود ببخشند.
دوره آموزش فتوشاپ – ترمیم و افزایش کیفیت عکس های قدیمی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد روشن قیاس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فتوشاپ – ترمیم و افزایش کیفیت عکس های قدیمی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی