اطلاعات دوره
وبینار طراحی عکس نوشته بدون فتوشاپ
مسیر آموزشی

وبینار طراحی عکس نوشته بدون فتوشاپ

45,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 45,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برتری تصویر درهر شغل یا کسب‌وکاری که هستید باید محتواهایی در قالب عکس تهیه کنید تا به‌وسیله آن محتوا، پیام اصلی خودتان را به مخاطبان خود منتقل کنیداما معمولا کار با فتوشاپ سخت و دشوار است. ذهن انسان با تصاویر کار می‌کند؛ بنابراین تصویری که در ذهن خواننده با کلمات شما و به‌واسطۀ قوه تخیل خودش شکل می‌گیرد، از هزار عکس و نقاشی تأثیرگذارتر است. وقتی فرد هم‌ زمان هم در مقابل تصویر و هم‌متن قرار می ‌گیرد میزان به خاطر سپاری اطلاعات در هر دو یکسان است اما بعد از گذشت ۳۰ ثانیه تصویر بهتر به خاطر سپرده می‌شود.(کتاب اصول جهانی طراحی انتشارات راکپورت) تصویر ابزار بسیار قدرتمندی است که امکان یادگیری و به خاطر سپاری بسیار بادوام‌تری را فراهم می‌کند. بعد از 11 سال از فعالیت جدی در طراحی و گرافیک تجربیات زیادی از طراحی کسب کردم. قصد دارم تجربیات و مطالعاتی که در زمینه استراتژی و تولید عکس نوشته  داشتم را در این وبینار مطرح کنم. (لازم به ذکر هست که تمامی مطالب با مثال‌های عینی خواهد بود)
دوره وبینار طراحی عکس نوشته بدون فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط علیرضا بارانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 45,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار طراحی عکس نوشته بدون فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی