اطلاعات دوره
وبینار ساخت اپلیکیشن بدون کد نویسی
مسیر آموزشی

وبینار ساخت اپلیکیشن بدون کد نویسی

5,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 5,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

داشتن یک برنامه اندروید برای همه افراد و صاحبان کسب و کار با توجه به توسعه روز افزون استفاده از تلفن همراه یک نیاز می باشد. برنامه نویسی برای ساخت یک اپلیکیشن موبایل نیاز به گذاشتن زمان و هزینه برای یادگیری و ساخت می باشد. اما راهی ساده تر وجود دارد، قراره در این وبینار مقدمات کار با اپساز و محیط ساخت اپلیکیشن بدون نیاز به یادگیری زبان برنامه نویسی و صرف هزینه های زیاد برای ساخت اپ را آموزش دهیم. در این وبینار سر نخ آموزش داده میشه و خودتان به سادگی اپ مورد نظرتان را به دلخواه و سلیقه خودتان می سازید.. این دوره مناسب همه افراد علاقمند به ساخت اپ موبایل در سیستم عامل اندروید می باشد که پس از آموزش می توانید اپ های خود را با صرف کمترین زمان بسازید. این دوره از اولین جلسه آموزش است و آموزش های تکمیلی نیز در آینده برگزار خواهد شد. اما با همین یک جلسه می توانید بدون هیچ مشکلی اپ های مورد نظر خود را بسازید. برای شرکت در دوره پاسخگوی سئوال های شما هستم. لطفا سئوال های خود را از طریق شماره 09117553862 از طریق تلگرام یا بله بپرسید.
دوره وبینار ساخت اپلیکیشن بدون کد نویسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط میلاد منصوربستانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 5,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار ساخت اپلیکیشن بدون کد نویسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی