اطلاعات دوره
آموزش ساخت کتاب اندروید بدون کد نویسی
مسیر آموزشی

آموزش ساخت کتاب اندروید بدون کد نویسی

9,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 9,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره ساخت کتاب اندروید با استفاده از نرم افزار کانستراکت 2 بدون کد نویسی نحوه ساخت یک کتابچه الکترونیکی ساده را خواهید آموخت. نرم افزار Construct 2 یک موتور برای ساخت بازی های HTML و نرم افزار ساخت کتاب اندروید بدون برنامه نویسی است که به شما این امکان را می دهد بدون کد نویسی بازی هایی را که دوست دارید بسازید. در این آموزش خواهید آموخت که چه طور با کنستراکت ۲ یک کتابچه الکترونیکی ساده بسازید. این کتابچه شامل صفحه اصلی، محتوای کتاب و دکمه بعدی و بازگشت به صفحه اصلی است. در واقع می توان گفت Construct نرم افزار ساخت کتاب اندروید بدون برنامه نویسی است. در این دوره بدون نیاز به هیچ دانش برنامه نویسی در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید یک کتاب الکترونیکی برای اندروید بسازید. 
دوره آموزش ساخت کتاب اندروید بدون کد نویسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 44 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 9,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت کتاب اندروید بدون کد نویسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسن تقدسی

مفید و کاربردی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی