اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اف ال استودیو – ساخت و تنظیم موسیقی راک با FL Studio
مسیر آموزشی

آموزش اف ال استودیو – ساخت و تنظیم موسیقی راک با FL Studio

369,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 369,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با پیشرفت تکنولوژی و نرم‌افزارهای آهنگسازی، می‌توانیم موسیقی راک را بدون نیاز به سازهای نامبرده و با استفاده از VST یا Virtual Studio Technology، که به معنای فناوری استودیو مجازی است، با بهترین کیفیت و صرفه‌جویی در زمان، تولید و منتشر کنیم. با گذراندن این فرادرس، می‌توانید پس از آشنایی با سبک راک، به تولید موسیقی خلاقانه با کمک Preset پلاگین‌های در نظر گرفته شده را پیاده‌سازی کنید و موسیقی‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
دوره آموزش اف ال استودیو – ساخت و تنظیم موسیقی راک با FL Studio دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا جعفری جَید مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 369,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اف ال استودیو – ساخت و تنظیم موسیقی راک با FL Studio را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی