اطلاعات دوره
آموزش ساخت موسیقی با ساز پیانو در نرم افزار Toontrack EZ Key
مسیر آموزشی

آموزش ساخت موسیقی با ساز پیانو در نرم افزار Toontrack EZ Key

369,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 369,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

موسیقی FreeStyle به معنای بداهه‌نوازی یا اجرای زنده موسیقی و شعر به همراه یک ساز مشخص است. معمولاً این نوع موسیقی به همراه ساز گیتار یا پیانو، به عنوان صدای زمینه، به دلیل در دسترس بودن این دو ساز برای اکثر آهنگسازان و خوانندگان اجرا می‌‌شود. اما چطور می‌توان بدون داشتن ساز پیانو یا MIDI Controller قطعه ساخته شده توسط خود را با ساز پیانو، بدون اشتباه در اجرا روی ضرب آهنگ ضبط کرد؟ نرم‌افزار مستقل EZkey از ساخته‌های کمپانی Toontrack این قابلیت را به شما می‌دهد تا موسیقی را با ساز پیانو بسازید. حتی اگر نوازنده نبوده باشید، ساخت موسیقی با ساز پیانو در این نرم‌افزار برای عموم طراحی و پیاده‌سازی شده است.
دوره آموزش ساخت موسیقی با ساز پیانو در نرم افزار Toontrack EZ Key دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا جعفری جَید مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 369,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت موسیقی با ساز پیانو در نرم افزار Toontrack EZ Key را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

متین

آقای جید عزیز متشکرم.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی