اطلاعات دوره
آموزش طراحی  سیاه قلم – چهره کودک
مسیر آموزشی

آموزش طراحی سیاه قلم – چهره کودک

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مریم غلامی0
  • زمان:3 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، صفر تا صد طراحی یک چهره کودک به همراه آموزش سایه و انجام جزئیات یک طراحی به صورت هایپررئال بررسی می‌شود و تمام نکاتی که در طراحی اجزای یک چهره کودک لازم است نیز آموزش داده خواهد شد. در مدت‌زمان کوتاه در این آموزش، به صورت گام به گام و با لحنی بسیار ساده، ابتدا با اصول انواع طراحی چهره آشنا خواهید شد. بعد از آن، به طراحی تک‌تک اجزای صورت اعم از چشم، لب، بینی، گوش، پوست و مو خواهیم پرداخت و، در انتها، تابلویی زیبا را با یکدیگر خلق، و در پایان آموزش، نیز نکاتی در خصوص نگهداری نقاشی سیاه‌قلم ذکر خواهیم کرد.
دوره آموزش طراحی سیاه قلم – چهره کودک دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مریم غلامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی سیاه قلم – چهره کودک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نقاشی سراسر اینترنت را در صفحه نقاشی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی