اطلاعات دوره
آموزش طراحی با سیاه قلم - طرح پلنگ
مسیر آموزشی

آموزش طراحی با سیاه قلم - طرح پلنگ

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مریم غلامی0
  • زمان:3 ساعت و 22 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تنها با یادگیری سبک طرح‌های مختلف و تمرین مکرر می‌توانید طراحی‌ خود را تقویت کنید. فقط کافی است با این نکات آشنا شوید و به تمرین بپردازید و پشتکار و علاقه داشته باشید. طراحی حیات وحش یکی از زیباترین نوع طراحی‌ها محسوب می‌شود. در این نوع طراحی می‌توانید تمام حیات وحش را به تصویر بکشید و از خلق این تصویر لذت ببرید و به صورت تابلویی زیبا در منزل‌ خود استفاده کنید و حتی می‌توانید از این نوع طراحی سفارش بگیرید و از این راه کسب درآمد کنید. در این فرادرس، سعی بر این است تا تمام نکات طراحی حیوان پلنگ شامل طراحی چشم و اجزای صورت و طراحی موی بدن این حیوان را آموزش دهیم و بعد از آن به انجام جزئیات این طرح اعم از تارهای موی حیوان و ظرافت‌های لازم و شبیه‌سازی طرح خواهیم پرداخت.
دوره آموزش طراحی با سیاه قلم - طرح پلنگ دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مریم غلامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی با سیاه قلم - طرح پلنگ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نقاشی سراسر اینترنت را در صفحه نقاشی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی