اطلاعات دوره
آموزش ساخت عروسک روسی – از طراحی الگو تا دوخت و لباس
مسیر آموزشی

آموزش ساخت عروسک روسی – از طراحی الگو تا دوخت و لباس

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:زهرا گلزاری0
  • زمان:4 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ساخت عروسک روسی برای اولین بار در مجموعه‌ای به نام تیلدا (مجموعه آموزش خیاطی) معرفی و آموزش داده شد. از اهداف این فرادرس می‌توان به تقویت اعتماد به نفس، کسب درآمد، اهمیت و توجه به کودکان و مسائل روانشناختی آن‌ها، تعلیم و آموزش مفاهیم و مهارت‌های زندگی به کودک با عروسک اشاره کرد. همان‌طور که می‌دانیم، بازی برای کودک از اهمیت بسیاری برخوردار است و حتی کودک، بازی را بر غذا خوردن ترجیح می‌دهد. علاوه بر اینکه بازی در تخلیه انرژی به او کمک می‌کند، قدرت ذهنی و جسمی او را رشد می‌دهد و در به دست آوردن تجارب اجتماعی و تعامل با دیگران، مؤثر است و او را برای زندگی بزرگسالی آماده می‌کند. یکی از ضرورت‌های زندگی امروزی، گسترش فرهنگ کسب و کار در جامعه است و در این جهت از فعالیت‌های کم‌هزینه، نو و خلاقانه بیشتر استقبال می‌شود. ساخت عروسک روسی می‌تواند یک منبع درآمد بسیار خوب برای افرادی باشد که علاقه‌مند به کار‌های هنری، به‌ویژه عروسک‌سازی، هستند.
دوره آموزش ساخت عروسک روسی – از طراحی الگو تا دوخت و لباس دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا گلزاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت عروسک روسی – از طراحی الگو تا دوخت و لباس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های صنایع دستی سراسر اینترنت را در صفحه صنایع دستی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی