اطلاعات دوره
آموزش معرفی لوازم آزمایشگاهی – وسایل پرکاربرد و رایج
مسیر آموزشی

آموزش معرفی لوازم آزمایشگاهی – وسایل پرکاربرد و رایج

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سمانه توصیفی5
  • زمان:2 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ضرورت آشنایی با تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی از آنجا بیشتر احساس می‌شود که آموزش صحیح و دقیق یک علم مستلزم آثار تجربی‌ای است که رسیدن به آن در غیاب دستگاه‌ها و لوازم علمی، امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل است که شناخت درست این تجهیزات، به استفاده بهتر از آن‌ها کمک کرده و با رعایت دستورالعمل‌های درست و خاص، امکان انجام دقیق آزمایش‌ها برای رسیدن به نتایج دقیق‌تر برای محققان امکان‌پذیر خواهد شد. در این آموزش، سعی شده است دانش‌آموختگان با انواع تجهیزات، لوازم و دستگاه‌های پرکاربرد عمومی در آزمایشگاه‌ها، کاربرد و نحوه عملکرد آن‌ها آشنا شوند و بیاموزند که چگونه با رعایت قوانین ایمنی و استفاده درست از تجهیزات می‌توانند در آزمایشگاه‌ها، آزمایشات خود را انجام داده و به نتیجه درست و مطلوبی برسند.
دوره آموزش معرفی لوازم آزمایشگاهی – وسایل پرکاربرد و رایج دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سمانه توصیفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش معرفی لوازم آزمایشگاهی – وسایل پرکاربرد و رایج را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی