اطلاعات دوره
آموزش فیزیولوژی غشای سلولی – جامع و با نکات مهم
مسیر آموزشی

آموزش فیزیولوژی غشای سلولی – جامع و با نکات مهم

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:زهرا کشتمند0
  • زمان:9 ساعت و 19 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به اینکه غشا یکی از بخش‌های اصلی سلول بوده و تمام فرایندها و واکنش‌های مختلف در یک موجود به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در ارتباط با این بخش از سلول است، آشنایی با مورفولوژی غشا و اجزای مرتبط با آن می‌تواند در شناسایی نحوه انتقال پیام، مسیر انتقال پیام، ساختارها و مولکول‌های پیام‌‌رسان، ماهیت و نقش آن‌ها در پیام‌رسانی مسیرهای مختلف، انجام انتقال پیام، مکانیسم‌های پاسخ‌های متنوع و مختلف که توسط سلول‌های مختلف انجام می‌‌شود، اهمیت فراوانی دارد و می‌تواند نقش مهمی در درک علت و تنوع پاسخ‌ها در سلول‌های مختلف را مشخص سازد. همچنین، از آنجا که منبع مناسب فارسی مرتبط با فیزیولوژی غشا وجود ندارد، و از سویی دیگر، ممکن است در کلاس‌های درس نیز فرصت کافی برای ارائه این مطالب وجود نداشته باشد، بر آن شدیم تا آموزشی را در این حوزه فراهم سازیم که امیدواریم مفید باشد.
دوره آموزش فیزیولوژی غشای سلولی – جامع و با نکات مهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا کشتمند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیولوژی غشای سلولی – جامع و با نکات مهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته پزشکی سراسر اینترنت را در صفحه رشته پزشکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

منتظریم خواهشا دورتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی