اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سم شناسی بالینی – تشخیص و درمان – بخش یکم (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش سم شناسی بالینی – تشخیص و درمان – بخش یکم (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:رویا میرزائی0
  • زمان:4 ساعت و 23 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دهه‌های اخیر، با گسترش روزافزون علم پزشکی و داروسازی، ورود داروها و مواد شیمیایی جدید به صنعت داروسازی و، در نتیجه آن، مواجهه تصادفی و عمدی افراد با داروهای جدید و مواد شیمیایی افزایش یافته است. از طرفی، مواردی مانند عدم آگاهی از دوز درمانی داروها یا نحوه صحیح مصرف آن‌ها، مواجهه با مواد شیمیایی خطرناک، مصرف تصادفی یا سوء مصرف داروها و مواد مخدر، مراجعات و آمار بیماران بستری در بخش مسمومیت‌های بیمارستان‌ها را افزایش داده است. درس سم‌شناسی بالینی یکی از دروس رشته تخصصی سم‌شناسی است و برای آشنایی دانشجویان داروسازی و سم‌شناسی با عوامل مختلف ایجاد مسمومیت، شناسایی نشانه‌های مسمومیت و راه‌های درمان مسمومین تدوین شده است.
دوره آموزش سم شناسی بالینی – تشخیص و درمان – بخش یکم (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رویا میرزائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سم شناسی بالینی – تشخیص و درمان – بخش یکم (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته پزشکی سراسر اینترنت را در صفحه رشته پزشکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی