اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار استتا STATA برای تجزیه و تحلیل آماری
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار استتا STATA برای تجزیه و تحلیل آماری

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سارا نصیری0
  • زمان:1 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به ماشینی شدن زندگی انسان‌ها و نیاز روزافزون آن‌ها به انواع و اقسام نرم‌افزارهای جدید برای انجام کارهای روزمره، دانشگاهی، اداری و…، یادگیری این‌گونه نرم‌افزارها ضروری است. Stata یک نرم‌افزار آماری خط فرمان با شکل بصری است که توسط اقتصاددانان و سایر دانشمندان علوم اجتماعی بسیار استفاده می‌شود. در این نرم‌افزار، به هر آنچه که برای تجزیه و تحلیل داده‌ها، مدیریت داده‌ها و گرافیک نیاز دارید، دسترسی خواهید داشت، لذا می‌توانید به راحتی به انجام کارهای آماری خود بپردازید. در این آموزش، یاد خواهیم گرفت که چگونه از این نرم‌افزار جهت انجام پروژه‌های دانشگاهی و پژوهشی خود برای برآورد، تشخیص بیماری‌ها و پیش‌بینی مدل استفاده کنیم.
دوره آموزش نرم افزار استتا STATA برای تجزیه و تحلیل آماری دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سارا نصیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار استتا STATA برای تجزیه و تحلیل آماری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی