اطلاعات دوره
آموزش گوگل تگ منیجر – مدیریت تگ های سایت با Google Tag Manager
مسیر آموزشی

آموزش گوگل تگ منیجر – مدیریت تگ های سایت با Google Tag Manager

249,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 249,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سید رضا هاشمیان4.6
  • زمان:1 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

از Google Tag Manager به منظور بررسی و آنالیز قطعه کدهای مختلف جهت درج در وب‌ سایت استفاده می‌ شود و به دلیل امکانات داخل Google Tag Manager شما نیازی به دانش فنی بالا برای بررسی این قطعه کدها ندارید. Google Tag Manager این کدها را برای شما بررسی کرده و نتیجه اجرای خروجی را به شما نمایش می‌ دهد. در این فرادرس ما نحوه استفاده از ابزار Google Tag Manager را آموخته و یاد می‌گیریم که با استفاده از امکاناتی که این ابزار در اختیار ما قرار می‌ دهد، تگ‌ های مختلف خود را در ابزار ایجاد کنیم و نحوه آنالیز و تست اجرای تگ را بررسی و پیش نمایش آن را مشاهده کنیم.
دوره آموزش گوگل تگ منیجر – مدیریت تگ های سایت با Google Tag Manager دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید رضا هاشمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 249,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گوگل تگ منیجر – مدیریت تگ های سایت با Google Tag Manager را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

از حق نگذریم منابع انگلیسی یکم بهتره ولی برای آشنایی کلی موضوع خیلی خوبه من راضی بودم.

مهرداد

ممنون از دوره. اما خیلی کلی و ساده بود و هیچ نوع توضیحات و پروژه ای توش قرار نداشت. اگه آپدیت بشه و این موارد رو اضافه کنن خیلی خوب میشه.

رویا

به نظرم می‌شد تگ منجریو رو بهتر از اینم آموزش داد. اگه یکم بیشتر به جزئیات پرداخته می‌شد و از مباحث سریع رد نمی‌شدن

ghazal

خیلی عالی یود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی