اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی سیستم مدیریت محتوای دروپال Drupal
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی سیستم مدیریت محتوای دروپال Drupal

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:عرفان رحیمی4.5
  • زمان:4 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سیستم مدیریت محتوا دروپال (Drupal)، یک سیستم متن باز است که جهت ساخت و مدیریت یک وب سایت تخصصی، مورد استفاده قرار می گیرد. یادگیری این فرادرس، برای همه افرادی که قصد راه اندازی اولین وب سایت دروپالی خود را دارند، بسیار مفید خواهد بود و این موضوع سبب افزایش سرعت در پیاده سازی وب سایت خواهد شد. در این آموزش که در سطح مقدماتی طراحی شده است، سعی کرده ایم مفاهیم کلی را به صورت کاملا عملی در مورد نصب و استفاده از دروپال بیان کنیم تا بتوانید اولین وب سایت دروپالی خود را پیاده سازی نمایید.
دوره آموزش مقدماتی سیستم مدیریت محتوای دروپال Drupal دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عرفان رحیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی سیستم مدیریت محتوای دروپال Drupal را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی