اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش رایگان PHP 8 | از صفر تا اولین پروژه
مسیر آموزشی

دوره آموزش رایگان PHP 8 | از صفر تا اولین پروژه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره ی آموزش رایگانPHP در سطح مقدماتی و با استفاده از ویدیو، متن و آزمون توسط سایت سکان آکادمی، برای شما تولید شده است. این دوره از ابتدایی ترین مباحث و مفاهیم شروع می شود و شما را با تمامی اصول و تعریف های اولیه ی دنیای برنامه نویسی آشنا می کند. این دوره تا برنامه نویسی Procedural ادامه پیدا می کند و در انتها با این الگوی برنامه نویسی، پروژه ای را باهم پیاده سازی می کنیم.برنامه نویسی Procedural در سالهای اخیر یکی از روش های مطرح در دنیای برنامه نویسی بوده. برای مثال در سالهای اخیر زبان های برنامه نویسی به بازار ارائه شده اند که دیگر از حالت OOP پشتیبانی نمی کنند و بر همین قاعده برنامه نویسی تاکید دارند. به همین دلیل هم سایت سکان آکادمی این دوره را تا این سطح پیش می برد. PHP یک زبان برنامه نویسی محبوب و پرکاربرد است که برای توسعه ی وب سایت ها و برنامه های سمت سرور طراحی شده است. بسیاری از شرکت های بزرگ، متوسط، کوچک یا استارت آپ ها برای برطرف کردن نیازهای کسب و کارشان از این زبان استفاده می کنند. با PHP میتوانیم بخش Backend تقریبا هر وب سایتی را کد نویسی کنیم. همچنین در توسعه ی برنامه های سمت سرور هم میتوان از این زبان به راحتی استفاده کرد.  
دوره دوره آموزش رایگان PHP 8 | از صفر تا اولین پروژه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در سکان آکادمی توسط حمیدرضا معدنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش رایگان PHP 8 | از صفر تا اولین پروژه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی PHP سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی PHP در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی