اطلاعات دوره
دوره آموزش کوبرنتیز (kubernetes) با پروژه عملی
مسیر آموزشی

دوره آموزش کوبرنتیز (kubernetes) با پروژه عملی

283,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 283,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگر دوره آموزش کاربردی داکر را سپری کرده باشید حالا وقت آن رسیده است که از نردبان پیشرفت فنی، یک پله بالاتر بروید و Kubernetes را یاد بگیرید.  با توجه به این که کانتینرها خدمات زیادی به ما می دهند، طبیعی است که برنامه های زیادی به این روش روی سرورها قرار بگیرد. در نتیجه با زیاد شدن برنامه های داکری مان، ابزارهایی را نیاز داریم تا با کمک آنها تعمیر و نگهداری خودکار برنامه ها، جایگزین کردن خودکار کانتینرهای خراب شده، مدیریت، راه اندازی، به روزرسانی و پیکربندی مجدد کانتینرها در طول چرخه ی عمرشان را به راحتی انجام دهیم.
دوره دوره آموزش کوبرنتیز (kubernetes) با پروژه عملی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در سکان آکادمی توسط علیرضا جزایری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 283,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش کوبرنتیز (kubernetes) با پروژه عملی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

akayvan19

این دوره کامل شده؟ سر فصل های کامل دوره چه مواردی هست؟

علیرضا جزایری

بله دوره کامل شده. سر فصل ها رو تو همین صفحه می تونین مشاهده کنین

Foxyweb Ir

خوب اینکه خیلی مبتدیه به نظرم؟ خیلی مباحث رو کاور نکرده

علیرضا جزایری

درسته. این دوره بیشتر مناسب برنامه نویس هایی هست که می خوان برنامه هاشون رو توسط کوبرنتیز دیپلوی کنن. این دوره به صورت crash course تهیه شده تا بعد از مطالعه اون، شرکت کننده ها توانایی این رو داشته باشند که با جست و جو در مستندات کوبرنتیز مباحث دیگه رو یادبگیرن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی