اطلاعات دوره
دوره آموزش جاوا
مسیر آموزشی

دوره آموزش جاوا

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

پیش از هر چیز توجه داشته باشیم که زبان Java را با زبان JavaScript اشتباه نگیریم؛ به‌ طور کلی، جاوا یک زبان چندمنظوره و شییٔ‌گرا است و تا حدودی شبیه به زبان سی‌پلاس‌پلاس است اما شییٔ‌گرایی در آن ساده‌تر شده است و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های زبان برنامه‌نویسی جاوا این است که مدیریت حافظه را به‌ صورت خودکار انجام می‌دهد مضاف بر اینکه خالقین جاوا شعار جالبی که دارند با این مضمون که «یک بار بنویس و همه‌جا اجراش کن». لازم به یادآوری است که تا قبل از عرضهٔ زبان برنامه‌نویسی کاتلین، جاوا به‌ عنوان اصلی‌ترین زبان توسعهٔ اپلیکیشن برای سیستم‌عامل اندروید محسوب می‌شد. این دورهٔ آموزشی که پیش از این در سایت نردبان منتشر می‌شد دربرگیرندۀ مفاهیم پایه‌ای این زبان است که از تاریخچهٔ این زبان شروع شده و تا مفاهیم نسبتاً پیچیدۀ آن ادامه می‌یابد که از آن جمله می‌توان به شیئ‌گرایی، کانکارنسی و غیره اشاره کرد. یکی از مزایای دورهٔ آموزش زبان جاوا سکان آکادمی پروژه‌‌محور بودن این دوره است و مؤلف دوره تمام تلاش خود را به کار بسته تا فرض را بر این بگذارد که دانشجویان این دورهٔ آموزشی هیچ‌گونه پیش‌زمینه‌ای در حوزهٔ کدنویسی ندارند.
دوره دوره آموزش جاوا دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت می‌باشد که در سکان آکادمی توسط بهزاد مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش جاوا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Java سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Java در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر میهمان

سلام و عرض خسته نباشید خدمت اساتید. اول اینکه آموزش ها عالی هستن فقط مشکلی که وجود داره اینه قابلیت دانلود صغحه با فرمت pdf وجود نداره که خبلی خیلی نیازه. دو اینکه لطفا آموزش زبان c رو قرار بدین ممنون.

کاربر میهمان

عااااالی بووووود واقعا ساده و کاملا قابل فهم بود ممنوووونم ازتون

کاربر میهمان

سلام من میتونم از متن های شما در نرم افزا خودم استفاده کنم البته با ذکرنام

muhamad64

درود و سلام من اواسط این آموزش هستم واقعا فوق العتده است این دوره آموزشی ساده شیوا و مسلط

حسین

بسیار ممنون و متشکر از دوره های عالی شما. بنده پس از آشنایی با دوره های بسیار عالی و با گفتار ساده شما، زبان جاوا را فراگرفتم و نیز آموزش اندروید را هم از همین پرتال یاد گرفتم. خدا را سپاس ، اولین برنامه اندرویدم در کافه بازار منتشر شد و به رسم ادب در صفحه معرفی برنامه در کافه بازار، تشکر ناقابلی از پرتال بسیار عالی شما داشتم. امیدوارم بیش از پیش موفق باشید... ** برنامه آموزش نستعلیق نگار **

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی