اطلاعات دوره
آموزش ساخت چت روم آنلاین با Asp.net Core و Angular
مسیر آموزشی

آموزش ساخت چت روم آنلاین با Asp.net Core و Angular

1,500,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 1,500,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:91 نظر3.5
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:علی چاوشی4
  • زمان:38 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این آموزش به صورت کاملا پروژه محور میباشد که Backend آن با استفاده از Web Api , CSharp کد زده میشود و Front آن از Angular . در ضمن برای اینکه Chat Room کاملا آنلاین داشته باشیم باید از SignlarR , Web Socket استفاده کنیم یعنی اینکه مثل واتس آپ میتوانیم بدون بروز رسانی کردن صفحه ، پیام های کاربر را دریافت کنیم و پاسخ کاربر را بدهیم . امروزه بسیار از SignalR , Web Socket استفاده میشود که در این پروژه به صورت کامل با آن آشنا میشود . SignalR در این پروژه هم باید در Front و هم باید در Backend پیاده سازی شود لذا SignalR در Web APi , Angular را در این پروژه یاد خواهیم گرفت.
دوره آموزش ساخت چت روم آنلاین با Asp.net Core و Angular دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 38 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علی چاوشی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,500,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت چت روم آنلاین با Asp.net Core و Angular را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

mt_vaezi2006

استاد ای کاش ذخیره عکس در دیتابیس شخصی رو به جای cloudinary آموزش داده بودین به سایت خارجی هیچ اعتمادی نیست یه دفعه به دلیل تحریم میبندنش ولی با ذخیره اطلاعات در دیتابیس اصلی به صورت باینری امن خیالمون جمع است حالا اگه محبت کنین توی آموزش های بعدی آموزش ذخیره در دیتابیس رو بدین ممنونم .

AliChavoshi مدرس دوره

بزرگترین اشتباه ذخیره خود عکس داهل دیتابیس هست . حجم دیتابیس میره بالا این حرف رو دیگه اصلا نزن عکس ها را توی local ذخیره کن و آدرسش رو ذخیره کن که این کار بسیار ساده است . موفق باشید

mt_vaezi2006

استاد شما آموزش می دادین من دیدم توی Cloudinary گاها vpn روشن می کردین آیا قسمتی از cloudinary با ip ایران مشکل داره؟

AliChavoshi مدرس دوره

والا تا اونجایی که من میدونم فیلتر نیست تازگی نمیدونم فیلتر کردن یا نه ولی میتونید از سرور های تستی داخل ایران هم کمک بگیرین . ساده است چیزی نداره

Hasan.Bagheri

در قسمت چهار فصل 2 – Build Angular سورس کد دانلود میشه ولی فایل rar مشکل داره لطفا رسیدگی نمایید و فایل سالم و بدون مشکل را برای دانلود قرار دهید. ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی