اطلاعات دوره
آموزش تولید محتوا با کمتازیا - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش تولید محتوا با کمتازیا - متوسط

20,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 20,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش تولید محتوا با کمتازیا قصد داریم به صورت پروژه محور و کاربردی به آموزش بخش های مختلف نرم افزار کمتازیا برای تولید محتوا بپردازیم. امروزه نرم افزارهای مختلفی برای تولید محتوا وجود دارد که در این دوره قصد داریم تولید محتوا با نرم افزار camtasia را آموزش دهیم، کمتازیا یک نرم افزار قدرتمند برای تولید محتوای ویدیویی است که محیط بسیار ساده برای ویرایش فیلم و پشتیبانی از زبان فارسی، خروجی های با کیفیت، حجم پایین و … این نرم افزار را تبدیل به یک نرم افزار محبوب کرده است. در دوره تولید محتوا با کمتازیا به صورت پروژه محور یاد می گیرید انواع محتوا تولید کنید، همچنین با نحوه ساخت ویدیو به صورت اسلاید شو آشنا می شوید. وجه تمایز این دوره با آموزش های موجود در این است که در این دوره نحوه ساخت موشن های ساده با کمتازیا را نیز می آموزید. 
دوره آموزش تولید محتوا با کمتازیا - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد عباسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 20,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تولید محتوا با کمتازیا - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی