اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره رایگان ساخت داشبورد مدیریتی در اکسل - مقدماتی
مسیر آموزشی

دوره رایگان ساخت داشبورد مدیریتی در اکسل - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش رایگان ساخت داشبورد مدیریتی در اکسل قصد داریم بصورت کوتاه و سریع شما را با نحوه ساخت داشبورد مدیریتی و نمودارها در اکسل آشنا کنیم. برای تصمیم گیری های مدیریتی در خصوص تمامی فرآیند ها اعم از تولید، فروش، بازاریابی و همچنین تصمیم گیری های استراتژیک به موقع، داشبورد مدیریتی در اکسل می تواند مفید واقع شود. داشبورد مدیریتی به مدیران این توانایی را میدهد تا در کمترین زمان به بیشترین بازدهی در مورد تصمیم های خود برسند. در این دوره به صورت مقدماتی و رایگان به شما آموزش میدهیم که چطور با استفاده از داده هایی که قبلا در جدول وارد شده یک سری نمودار های مقایسه ای ایجاد کنید و با استفاده از نمودارها داشبورد مدیریتی خود را در اکسل بسازید، همچنین در این دوره با تنظیمات پرینت و ایجاد بارکد در اکسل آشنا می شوید.
دوره دوره رایگان ساخت داشبورد مدیریتی در اکسل - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محسن باباپیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره رایگان ساخت داشبورد مدیریتی در اکسل - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی