اطلاعات دوره
آموزش نصب ویندوز 10 با فلش - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش نصب ویندوز 10 با فلش - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره رایگان نصب ویندوز 10 قصد داریم به صورت کوتاه نحوه نصب ویندوز 10 از روی فلش و مدیریت ویندوز را آموزش دهیم. احتمالا سیستم شما هم بارها به دلایل مختلف دچار مشکلاتی شده و نتوانستید ویندوز خود را حفظ کنید و مجبور به نصب مجدد ویندوز شده باشید. در نگاه اول نصب ویندوز کار راحت و آسانی است اما اگر با فضای BIOS یا با نحوه کار فلش بوتیبل آشنا نباشید این کار برای شما سخت خواهد بود. در این دوره قصد داریم به زبان ساده شما را با نحوه نصب ویندوز 10 با فلش آشنا کنیم و از ابتدا گام به گام تمام مراحل را با هم پیش بریم. همچنین در این دوره رایگان علاوه بر آموزش نصب ویندوز 10 با فلش به بهینه کردن و نرم افزارهای ضروری مورد نیاز بعد از نصب ویندوز نیز می پردازیم.
دوره آموزش نصب ویندوز 10 با فلش - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی ابوالحسنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نصب ویندوز 10 با فلش - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی