اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تکنیک ها و قوانین آرامش روح
مسیر آموزشی

آموزش تکنیک ها و قوانین آرامش روح

154,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 154,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش تکنیک ها و قوانین آرامش روح به بررسی قوانین الهی می پردازیم و تکنیک هایی را آموزش می دهیم که باعث می شود آرامش بیشتری به دست بیاریم. همانطور که می دانید خداوند در این جهان قوانینی دارد که همیشه بدون توجه به اینکه ما کجا هستیم و چطور آدمی هستیم کار می کنند مثل جاذبه، جزر و مد، طلوع و غروب خورشید و ... . برای داشتن زندگی بهتر و بدست آورد آرامش، بهتر است با این قوانین آشنا باشیم و از آن ها در زندگی خود استفاده کنیم. در این دوره کاربردی دقیقا قصد داریم به همین قوانین بپردازیم و آن ها را با هم بررسی کنیم. بسیاری از افرادی براین باورند که با این قوانین آشنا نیستند ولی باید بگوییم که خداوند در کتاب های الهی همه این قوانین را به ما گفته است و فقط کافیست که با دقت بیشتری به دنبال آن ها باشیم. یا اینکه با خود می گویند که خداوند به فکر ما نیست! در واقع این افراد خداوند را یک انسان می بینند و فکر می کنند که خداوند در هر شرایطی در کارهای ما دخالت می کند. ولی باید گفت که خداوند دنیا را با قوانینی آفریده است و این ما هستیم که باید آن قوانین را یاد بگیریم و از آن ها در زندگی خود استفاده کنیم که با این کار  به آرامش روحی و ارتباط بهتر با خدا خواهیم رسید.
دوره آموزش تکنیک ها و قوانین آرامش روح دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی کاردان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 154,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تکنیک ها و قوانین آرامش روح را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی