اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور پایتون – طراحی ماشین حساب با Python
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور پایتون – طراحی ماشین حساب با Python

249,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 249,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این آموزش برای آن دسته از افرادی که در حوزه برنامه‌سازی با Tkinter فعالیت می‌کنند و می‌خواهند در این زمینه پیشرفت کنند، مناسب است. با استفاده از کتابخانه Tkinter و تمرین و تکرار بیشتر، می‌توانید برنامه‌های پیشرفته‌تر دیگری نیز بسازید. همچنین علاقه‌مندان به زبان برنامه‌نویسی پایتون می‌توانند با کتابخانه قدرتمند Tkinter، به سراغ بازی‌سازی نیز بروند. در پایان این آموزش، از برنامه‌ای که ساخته‌ایم یک خروجی با فرمت فایل exe خواهیم گرفت. شما می‌توانید پس از انجام این پروژه، برنامه خود را جهت استفاده کاربران در سایت‌های فروش و دانلود برنامه قرار دهید.
دوره آموزش پروژه محور پایتون – طراحی ماشین حساب با Python دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ماهان امینی آذر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 249,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور پایتون – طراحی ماشین حساب با Python را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی