اطلاعات دوره
آموزش امنیت اطلاعات و رمزنگاری
مسیر آموزشی

آموزش امنیت اطلاعات و رمزنگاری

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:عباس محمدی4.7
  • زمان:1 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه با توجه به گسترش روزافزون اینترنت و فضای دیجیتال، هر روزه بیشتر از قبل شاهد و در معرض خطرات دزدیده شدن اطلاعات شخصی، کاری و هک شدن آن‌ها هستیم. بنابراین، همان‌گونه که یادگیری کار با کامپیوتر و اینترنت در دنیای امروزی یک الزام محسوب می‌شود، به همان اندازه نیز مبحث امنیت اطلاعات شخصی و کاری باید برای ما مهم باشد. در این فرادرس، ضرورت رمزنگاری را بررسی می‌کنیم، تاریخچه رمزنگاری را به صورت سریع مرور می‌کنیم و، در ادامه، روش رمزنگاری (Encryption‌) و رمزگشایی (Decryption‌) فایل‌های شخصی خود را به وسیله نرم‌افزارهای روز دنیا آموزش می‌دهیم. در آخر نیز به‌ وسیله زبان قدرتمند برنامه‌نویسی پایتون (Python)، یک برنامه ساده جهت رمزنگاری و رمزگشایی پیام‌های متنی می‌نویسیم.
دوره آموزش امنیت اطلاعات و رمزنگاری دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عباس محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش امنیت اطلاعات و رمزنگاری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی