اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور یونیتی – ساخت شوتر اول شخص در بازی با Unity
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور یونیتی – ساخت شوتر اول شخص در بازی با Unity

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیر متین پور0
  • زمان:6 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

از زمان ظهور بازی‌های ویدئویی، بازی‌های شوتر اول شخص، جزو مهیج‌ترین، پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین‌ها بوده‌اند. اوج خاطرات هر نسلی که فرصت تجربه بازی‌های ویدیوئی را داشته، در بازی‌های شوتر اول شخص، شکل گرفته است. به هنگام این خاطره‌سازی‌ها، از بازی‌های نوستالژی همچون Doom و IGI تا سری پرطرفدار Call Of Duty، کمتر گیمری را می‌توان یافت که خود در رویای ساخت چنین آثاری نبوده باشد. در این آموزش شما به این رویا نزدیک خواهید شد. برخلاف اکثر آموزش‌ها که از هر موضوعی کمی و به صورت غیرحرفه‌ای آموزش داده‌اند، در این فرادرس ما به سبک حرفه‌ای‌ها بر روی مکانیزم شلیک سلاح در یونتی تمرکز می‌کنیم. این آموزش برای همه سطوح مبتدی تا حرفه‌ای مناسب است و در پایان شما فقط به یک پکیج دشمن نیاز دارید تا رویای خود را به حقیقت تبدیل کنید.
دوره آموزش پروژه محور یونیتی – ساخت شوتر اول شخص در بازی با Unity دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیر متین پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور یونیتی – ساخت شوتر اول شخص در بازی با Unity را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی